کلبه متروکه

دیدار


 

باز به دیدارم آمدی

 

دیداری که شاید چند دقیقه ای بیش نبود

 

باز آمدی

 

ولی اینبار هم  نمیدانم  خواب  بود  یا  رویا؟

 

 

دیداری که جز حسرت برایم چیزی نداشت

 

حسرت لمس دستانت

 

حسرت ماندن  در  کنارم..

 

و باز رفتی...ایا  خواب  بود؟

 

چرا اینچنین

 

 

چرا اینقدر دلتنگ می شوم!!!

 

 

تو امدی  و  من  لمس  کردم  شانه ات را

 

 

با دل من چه کردی

 

چه کردی که حتی رویاهایم

 

قادر به فراموشی تو نیستند!!!

 

چه کردی که پس از رفتن  تو

 

ساعت ها اشک و آه مهمانم می شود!

چرا ؟؟؟؟؟؟؟/

 

 

دیگر چیزی از من نمانده

 

 

 

 

می خواهم برایت بنویسم

 

 

برای تو

تویی که ارزش عشقم را

 

 

در لابه لای واژه های سردرگم احساسم

 

شکار می کنی

 

تویی که شنیدن صدای پایت

 

قشنگترین اهنگ زندگی

 

برای من است

 

می خواهم کنارم باشی

 

دستان سردم،گرمی دستانت را می جوید

 

قلب یخ زده ام

 

در کنار تو قدرت تپیدن می گیرد

 

واژه های سرد و بی روح شعرم

 

از حضور نام تو گرم . خواندنی می شوند

 

ای روشنی شب های تاریکم

 

تا همیشه کنار من بمان

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 19 آذر 1390برچسب:,ساعت 15:19 توسط یه دوست| |


Power By: LoxBlog.Com